給學生出了個作業
要他們設計一個活動  邀請我參加
然後用英文寫一封e-mail 給我

我說  寄信速度前三名  和寫得最好的前三名
都有神秘小禮物
結果我第八節才交代作業
現在快十點  已經收到五封信了
看到第三信  整個人在電腦前面大笑
好有趣的學生啊~~~ 笑死我了~~
我怎麼會想到這麼有意思的作業呢 ^^


Dear Christine,

I am xxx. How are you?
We are going to see a movie this weekend. Would you like to come with us?
If you can come, we will buy the ticket for you.
But you have to responsible other costs.
If you can not come, we will hate you. Maybe we will kill you.
We are looking forward to your coming.

Your student, xxx


名字部分用馬賽克處理掉了
大家也來看看吧
有兩個文法錯誤喔~~
找找看  答對了也有神秘小禮物哩~~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    BEBE 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()